پروژه خدمات بهره برداری و امداد گاز در سطح شهرستان مهاباد - شماره 2201/1403/19

شرکت گاز استان آذربایجان غربی در نظر دارد مناقصه با مشخصات زیر را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه ( دریافت استعلام ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه، ارائه اسناد ارزیابی کیفی ، ارائه پیشنهاد قیمت ، مهر و امضاي اسناد مناقصه ، بازگشایی پاکتها ) بصورت الکترونیکی و از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد گرفت.

شرکت گاز استان آذربایجان غربی در نظر دارد مناقصه با مشخصات زیر را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه  ( دریافت استعلام ارزیابی کیفی و  اسناد مناقصه،  ارائه اسناد ارزیابی کیفی ، ارائه پیشنهاد قیمت ، مهر و امضاي اسناد مناقصه ، بازگشایی پاکتها ) بصورت الکترونیکی و از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد گرفت.


آگهي مناقصه عمومي يك مرحله اي بشکل فشرده و یکپارچه

(فراخوان مناقصه همراه با ارزیابی کیفی مناقصه گران ) شماره 19/1403/2201

نوبت ...

شرکت گاز استان آذربایجان غربی در نظر دارد مناقصه با مشخصات زیر را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه  ( دریافت استعلام ارزیابی کیفی و  اسناد مناقصه،  ارائه اسناد ارزیابی کیفی ، ارائه پیشنهاد قیمت ، مهر و امضاي اسناد مناقصه ، بازگشایی پاکتها ) بصورت الکترونیکی و از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد گرفت.

 

1- مناقصه گزار : شركت گاز استان آذربايجانغربي

2- موضوع مناقصه : پروژه خدمات بهره برداری و امداد گاز در سطح  شهرستان مهاباد 

 

 

3-  محل اجرای پروژه : شهرستان مهاباد

4- استاندارد اجرای کار : مطابق مشخصات فني و استانداردهاي پذیرفته شده شرکت ملی گاز ایران 

5- شرایط متقاضیان :

- داشتن شخصیت حقوقی

- داشتن گواهي صلاحيت معتبر پایه چهار يا بالاتر در رشته تاسیسات و تجهیزات از سازمان برنامه و بودجه يا داشتن گواهي صلاحیت معتبر از اداره كل تعاون ، كار و رفاه اجتماعي در زمینه امور تاسیساتی ( کد 7 ) و مجري طرح طبقه بندي مشاغل

- داشتن ظرفیت خالی ارجاع کار

- توانائی تهیه و تسلیم انواع ضمانتنامه های مورد نیاز 

6- نحوه دریافت اسناد  مناقصه : از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس:   www. setadiran.ir

7- مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه :                                                                  ساعت 10 تاریخ     26/06/1403

8- مهلت زمانی ارائه و بارگذاری اسناد مناقصه :                                                          ساعت 10 تاریخ     09/07/1403

9- مهلت زمانی ارائه نسخه کاغذی تضمین شرکت در مناقصه:                     ساعت 10 تاریخ     09/07/1403

10- محل تحویل  نسخه کاغذی تضمین شرکت در مناقصه:    دفتر امور پیمانها به آدرس مندرج در زیر   

   11- تاریخ بازگشایی پیشنهاد قیمت:           پس از ارزیابی کیفی مناقصه گران اعلام خواهد گردید.            

12- شماره مناقصه ثبت شده در  سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)  :        2003091931000084

13- نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه : مطابق مصوبه شـماره123402/ت 50659ﻫ  مـورخ22/9/94 هيات وزيران و اصلاحيه هاي بعدي آن خواهد بود. 

14- اطلاعات تماس مناقصه گزار : مناقصه گران می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر یا در صورت داشتن هرگونه ابهام در خصوص اسناد مناقصه ، با تلفن شماره33477170-044 تماس يا از طريق نمابر شماره 33444475-044  مکاتبه نمایند.

آدرس: دفتر امور پیمانها واقع در اروميه ، خيابان مولوي ، شركت گاز استان آذربايجانغربي ، طبقه اول ، اتاق 102

مسئولیت اطلاع از روند برگزاری الکترونیکی مناقصه و کنترل های لازم بر عهده مناقصه گران می باشد. براي آگاهي از اخبار ،  آگهي هاي مناقصه ، مزايده و عملكرد شركت گاز استان آذربايجان غربي مي توانيد به كانال پيام رسان سروش به آدرس @WAZARGAS  مراجعه فرماييد.                                                         روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان غربی