مزایده اموال منقول بانک کشاورزی مدیریت شعب استان آذربایجان غربی

مدیریت شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی در نظر دارد اموال منقول مشروحه ذیل را از طریق برگزاری مزایده عمومی به شرح مندرج در جدول ذیل بصورت نقدی به فروش برساند متقاضیان برای شرکت در مزایده بایستی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( سامانه ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir اقدام نمایند .

مدیریت شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی در نظر دارد اموال منقول مشروحه ذیل را از طریق برگزاری مزایده عمومی به شرح مندرج در جدول ذیل بصورت نقدی به فروش برساند متقاضیان برای شرکت در مزایده  بایستی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( سامانه ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir  اقدام نمایند .

بسمه تعالي         

   مرحله اول ( نوبت اول )

« آگهی مزایده عمومی اموال مازاد منقول بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی »

شرکت در مزایده فقط از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( ستاد ) انجام میگیرد

مدیریت شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی در نظر دارد اموال منقول مشروحه ذیل را از طریق برگزاری مزایده عمومی به شرح مندرج در جدول ذیل بصورت نقدی به فروش برساند متقاضیان برای شرکت در مزایده  بایستی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( سامانه ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir  اقدام نمایند .

توضیحات :

1-  این آگهی در دو نوبت و به تاریخهای زیر منتشر می شود  .

تاریخ انتشار آگهی نوبت اول    06 / 05 /1403  

تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم   10  / 05 /1403  

-         مهلت دریافت اسناد مزایده از تاریخ انتشار اولین آگهی و از تاریخ 06/05/1403  لغایت 16/05/1403

-         مهلت ارائه پیشنهاد از تاریخ انتشار اولین آگهی و از تاریخ 06/05/1403  لغایت 31/05/1403

-         زمان بازگشایی پیشنهادات ساعت 08:00 مورخ 01/06/1403

·      متقاضیان برای شرکت در مزایده صرفا میتوانند از تاریخ 06/05/1403  تا ساعت 14 مورخ 31/05/1403  از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( سامانه ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  اقدام نمایند .

2- بانک در رد هر یک یا تمامی و قبول هر یک از پیشنهادات تا زمانیکه قرارداد مبادله نگردیده است مختار است  .

3- کلیه اوراق شرکت در مزایده  در سامانه ستاد بارگذاری گردیده است و شرکت در مزایده به منزله پذیرش کلیه شرایط و تعهدات مزایده از جانب شرکت کننده در مزایده می باشد و با شرکت در مزایده از طریق سامانه ستاد حق هرگونه اعتراض و ادعایی در این خصوص از خود سلب و اسقاط می نماید  . شرکت کننده در مزایده ملزم می باشد فیش واریزی مربوط به  5   در صد قیمت پایه را با قید عبارت ( مربوط به مال ردیف «          »  آگهی  ) در سامانه ستاد بارگذاری نماید و یا بصورت آنلاین از طریق سامانه ستاد پرداخت نمایند . برای هر مال  باید ، پیشنهاد ، فیش شرکت در مزایده و مراحل شرکت در مزایده از طریق سامانه ستاد مستقلا اقدام گردد.

4- پیشنهادات مبهم ، مشروط ، ناقص و فاقد واریزی 5 درصد قیمت پایه شرکت در مزایده و پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر واصل گردند ، مردود بوده و ترتیب اثر داده نمی شود .

5- در شرایط مساوی اولویت با مالک قبلی مال خواهد بود. وجوه واریزی نفر دوم تا تعیین تکلیف نهایی برنده مزایده مسترد نخواهد شد.

6- مزایده برای اموالی که در سال جاری دارای سابقه مزایده می باشند با هر تعداد شرکت کننده برای هر یک از اموال اعم از یک شرکت کننده یا بیشتر برگزار خواهد شد و شرکت در مزایده به منزله قبول امتیازات و تکالیف دستگاه مزایده گذار موضوع ماده  10 آئین نامه معاملات دولتی می باشد . اموالی که در مزایده حاضر بدون سابقه مزایده در سال جاری عرضه میگردند در صورتیکه صرفا یک شرکت کننده برای آن مال وجود داشته باشد صرفا تک پیشنهاد مربوط به آن مال مردود بوده و مال مزبور در مزایده های بعدی با شرایط اموال دارای سابقه برای عموم عرضه خواهد گردید . بدیهی است در صورت وجود بیش از یک شرکت کننده برای آن مال مزایده انجام خواهد گردید .

7- محل تحویل اموال مزایده شده محوطه شعبه مربوطه می باشد - کلیه اموال با وضعیت موجود واگذار میگردند و بانک هرگونه مسئولیتی را از خود سلب و اسقاط می نماید . متقاضی با شرکت در مزایده هرگونه دعاوی احتمالی موجود و آتی را با بانک صلح نمود .

8 اخذ کلیه مجوزها و پروانه های مربوطه در صورت دارا بودن شرایط از ادارات ذیربط برعهده خریدار خواهد بود.

9- کلیه هزینه ها و عوارض و مالیات و هزینه های مربوط به حمل و نقل و انتقال و ثبت قرارداد و شهرداری و دارایی و امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی و غیره  به عهده برنده مزایده خواهد بود .

10- باز دید از اموال و مطالعه مدارک و سوابق مربوطه قبل از شرکت در مزایده برای تمامی شرکت کنندگان در مزایده الزامی می باشد و شرکت در مزایده به منزله باز دید از اموال و مطالعه مدارک و سوابق مربوطه توسط شرکت کننده بوده و شرکت کننده در مزایده هرگونه اعتراض و ادعایی را در این خصوص از خود سلب و اسقاط نمود و هر گونه ادعایی برخلاف آن مردود می باشد. متقاضی با شرکت در مزایده هرگونه دعاوی احتمالی موجود و آتی را با بانک صلح نمود .

11- قطعیت معامله منوط به موافقت ادارات مرکزی بانک کشاورزی ( تهران ) می باشد.

12- برای شرکت در مزایده بارگذاری فیش واریزی به میزان  5 درصد قیمت پایه هر مال به صورت نقدی نزد بانک کشاورزی شعبه محل وقوع مال یا هر یک از شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان غربی به حساب بستانکاران موقت- متفرقه- کد 1752 بابت مزایده و یا پرداخت آنلاین مبلغ از طریق سامانه ستاد الزامی است . در صورت انصراف نفر اول از عقد قرارداد سپرده وی ضبط و به نفر دوم مراجعه خواهد گردید . در صورتی نفر دوم بعنوان برنده مزایده قبول می شود که تفاوت مبالغ پیشنهادی با نفر اول از سپرده شرکت در مزایده بیشتر باشد . هرگاه نفرات اول و دوم از عقد قرارداد امتناع نمایند سپرده آنها ضبط خواهد شد.

تبصره - در صورتیکه برنده مزایده از انجام هر یک از مراحل یا تعهدات و شرایط مزایده اعم از تکمیل وجوه مربوطه و یا عقد قرارداد و امضاء اسناد و مدارک مربوطه و تحویل مال مزایده شده و ارائه تعهدات قانونی مربوطه و هر آنچه مربوطه به روند مزایده و واگذاری مال مزایده شده باشد استنکاف نماید مبلغ 5 درصد شرکت در مزایده ضبط خواهد گردید میگردد و شرکت کننده در مزایده حق هرگونه اعتراض و ادعایی را در این خصوص از خود سلب و اسقاط نمود و هرگونه ادعایی در اینخصوص مردود می باشد .  متقاضی با شرکت در مزایده هرگونه دعاوی احتمالی موجود و آتی را با بانک صلح نمود .

13- پیشنهادات دریافتی از متقاضیان مربوط به اموال ذیل راس ساعت 08:00 مورخ   01/06/1403 در محل مدیریت شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی به نشانی ارومیه خیابان کاشانی مدیریت شعب بانک کشاورزی طبقه چهارم سالن کنفرانس بازگشایی خواهد شد .

·      شرکت کنندگان در مزایده می توانند در موعد یاد شده ، با ارائه کارت شناسایی معتبر به همراه ارائه رسید تحویل پاکت مزایده یا فیش واریز 5 درصد شرکت در مزایده و یا رسید شرکت در مزایده از طریق سامانه ستاد در جلسه حضور داشته باشند .

14-متقاضیان برای شرکت در مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت ( سامانه ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir میتوانند اقدام نمایند .

15- متقاضی با شرکت در مزایده هرگونه دعاوی احتمالی موجود و آتی را با بانک صلح نمود .

16 شناسه واریز وجوه مزایده و شرکت در مزایده :           1010083018451        شماره حساب برای واریز وجوه نزد بانک کشاورزی :      1051278662

 

بدیهی است عدم حضور شرکت کنندگان مزایده در جلسه مذکور ، تحت هر شرایط و به هر دلیل اعم از موجه و غیر موجه مانع از انجام مزایده و بازگشایی پاکتها نخواهد بود  .

 

مدیریت شعب بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ردیف

سابقه مزایده در سال جاری

شماره پرونده

شهر محل وقوع مال

نوع کاربری

آدرس شهری

اعیان
( متر مربع )

مبلغ پایه مزایده ( ریال )

توضیحات

1

ندارد

6989

پیرانشهر

ورق های ساندویچ پانل کانکس

پیرانشهر - محوطه شعبه مرکزی پیرانشهر

172/53

2.950.000.000

محل تحویل در محوطه شعبه بانک می باشد - تمامی قطعات و اسکلت و ورق های ساندویچ پانل بصورت باز شده در محوطه شعبه پیرانشهر دپو می باشد