احداث یک دهنه پل بر روی سیمینه به زود آغاز می شود +فیلم

سرویس موکریان_شهردار بوکان گفت: پس از اخذ همکاری مالکین در مسیر؛ در کمتر از یک ماه آینده عملیات ساخت پل بر روی سیمینه رود را آغاز خواهیم کرد.



به گزارش خبرنگار زریان موکریان، ظهر امروز پنج شنبه ، «مهندس امیر احمدی» در حاشیه بازدید فرماندار بوکان، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بوکان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، از آب بند کوسته  وضعیت ترافیک مسیر های امیرآباد، کوسته و ساحلی را در روزهای تعلطیل طاقت فرسا خواند و افزود: امیدواریم با اخذ توافق و همکاری مالکین در مسیر بزودی وارد بخش های عملیاتی و فاز اجرایی ساخت یک دهنه پل بر روی سیمینه رود شویم.

وی احداث دو دهنه پل بر روی سیمینه رود را راهکار کاهش این ترافیک دانست و افزود: یکی از پلها با توجه به مطالعات انجام شده در اطراف بندآب کوسته خواهد بود و پل دوم نیز در خیابان امید و در مسیر کشتارگاه احداق می شود.

احمدی از اتمام مطالعات پل کوسته خبر داد و تصریح کرد: جزییات این پروژه به زودی رسانه می شود و مکان یابی آن نیز در حال مطالعه و انجام است.

این پل قرار است با عبور از آب بند کوسته و با داشتن دو قوس کوسته را به سه راه عشایر در بلوار محمد رسول الله (ص) وصل نماید.