شهردار بوکان خبر داد:

شش میلیارد اعتبار برای بازسازی سینمای بوکان

سرویس موکریان_شهردار بوکان از افزایش اعتبارات بازسازی سینمای این شهر به شش میلیارد تومان خبر داد.

سرویس موکریان_شهردار بوکان از افزایش اعتبارات بازسازی سینمای این شهر به شش میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زریان موکریان، «ناصح محمد خانی» شهردار بوکان در حاشیه  بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی از سینما وحدت بوکان ضمن آنکه از برنامه مدیریت شهری برای  ساخت پردیس مدرن سینمایی خبر داد، گفت شورای اسلامی شهر بوکان و شهرداری شش میلیارد تومان  از محل اعتبارات عمرانی برای کارهای زیربنایی و نیز استحکام سازه و اجرای فاز عملیات اجرایی بازسازی و تجهیز این پروژه مهم در نظر گرفته است.

محمدخانی با بیان اینکه موقعیت قرارگیری این سینما در یکی از بهترین نقاط شهر بوکان است گفت: راه‌های آسان و ارزان دسترسی شهروندان مناطق مختلف به این مکان وجود دارد و همچنین وجود ۱۲ پارکینگ خصوصی در شعاع ۵۰۰ متری این پردیس سینمایی مشکل نبود پارکینگ اختصاصی را جبران کرده است.




 «علیرضا نوروزی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی نیز ضمن اعلام حمایت از این طرح،  گفت:  با سفر و حضور رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آذربایجان‌غربی، پردیس سینما وحدت بوکان مطرح می‌شود و از ظرفیت حمایت‌های وزارتی نهایت استفاده را خواهیم برد.

شهرداری بوکان پروژه بازسازی سینمای شهر را در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ آغاز کرد و قرار بود تابستان همان سال کار ساخت آن به پایان برسد.

سینمای بوکان که نزدیک  به دو دهه است، تعطیل شده دارای یک هزار و 68 متر مربع زیربنا و ظرفیت 6٨0 صندلی است.